Motywacja do treningu


MOTYWACJA DO TRENINGU



1. Wykup karnet
Brakuje ci motywacji, aby ćwiczyć w domu? Wykup karnet na siłownię lub zajęcia fitness!

2. Wydarzenia sportowe
Sport także może stać się twoją pasją. Zacznij ćwiczyć, stopniowo pracuj nad swoją kondycją i weź udział w różnych sportowych eventach.

3. Nowe ćwiczenia
Jeśli dużo ćwiczysz, a mimo to twoja waga wciąż stoi w miejscu czas wypróbować nowe ćwiczenia. 

4. Zapisuj wszystko
Zapisuj wszystkie swoje sukcesy, nawet te najdrobniejsze!

5. Wyznacz sobie cel
Dużo łatwiej jest konsekwentnie trenować, kiedy przyświeca nam cel.

6. Znajdź  kumpla do treningów
Możesz znaleźć sobie kolegę czy koleżankę i wspólnie umawiać się na wspólne treningi.

7. Zdobądź odpowiednią wiedzę 
Jak zrealizować swój cel. To oznacza wiedzę na temat treningu, odżywiania, suplementacji, regeneracji.

Gotowy plan wzmacnia motywację 
Im lepiej się przygotujesz tym łatwiej będzie Ci zdobyć wyznaczony cel. 
Wszystko siedzi w Twojej psychice i motywacji:  Kiedy zrobisz pierwszy krok, zmotywujesz się to zrobisz następny krok i będziesz o kilka kroków dalej. 


Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.